Kaartverkoop

Hoe koop ik kaarten?
Ga naar www.theater-voorhuys.nl om te reserveren. Je hebt geen account nodig, we vragen bij de bestelling wel om de noodzakelijke gegevens zoals adresgegevens en e-mailadres zodat we jouw ticket naar je kunnen verzenden. Je ontvangt je e-ticket per mail maar je kunt deze ook via de Ticketmatic app bewaren. Deze download je eenvoudig via de Playstore of Applestore. In deze app vind je je bestelhistorie en orders terug. We berekenen € 2,50 servicekosten per boeking.

Let op: Iedereen dient, hoe jong ook, in het bezit te zijn van een ticket. Kinderen op schoot vormt hierop geen uitzondering.

Vaste plek
Je koopt je kaartje geplaceerd, tenzij anders vermeld. Je kunt daarbij zelf een beschikbaar rij- en stoelnummer kiezen of het systeem de best beschikbare plek voor je laten kiezen.

Digitaal tegoed gebruiken
Heb je een digitale tegoed bij ons, dan kun je ervoor kiezen een deel van het tegoed te verzilveren, of het volledige tegoed te gebruiken. Je hebt hiervoor een vouchercode ontvangen die je kunt invullen tijdens het bestelproces. Ben je de code kwijt, neem dan contact met ons op.

De Podium Cadeaukaart en de Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart
De Podium Cadeaukaart en de Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart kunnen aan onze kassa en online worden verzilverd.
Let op: Het tegoed van de Nationale Theater Kunst en Cultuur Cadeaukaart heeft een maximale geldigheid van 2 jaar na aankoop van de Cadeaukaart.

Kaarten niet ontvangen
De e-tickets komen per mail bij jou binnen. Niet ontvangen? Kijk dan in je spamfilter. De Theaterkassa heeft een kopie van alle e-tickets. Wanneer de tickets ook niet in het spamfilter zijn beland, kun je contact opnemen.

Begin- en eindtijd van voorstellingen
Voor de exacte tijd waarop de voorstelling begint en waarop we jou in het theater verwachten verwijzen wij naar onze website. Daarnaast ontvang je uiterlijk 24 uur van te voren een servicemail op het e-mailadres waarmee de kaarten zijn geboekt met daarin alle relevante informatie over de voorstelling, zoals begin -en eindtijd, de duur van de voorstelling en of er een pauze is. Je bent vanaf 45 minuten voor begin van de voorstelling bij ons welkom.

Te laat
Laatkomers worden niet tot de voorstelling toegelaten. Restitutie van de entreekaarten is niet mogelijk.

Kaarten annuleren
Kaarten kunnen tot maximaal 48 uur voor de voorstelling worden omgeruild voor een andere voorstelling of (wanneer je geen voorstelling kunt vinden) of een voucher. Daar zijn wel kosten van € 1,- per kaartje aan verbonden.

Als je binnen 48 uur de kaarten wil annuleren, dan heb je geen recht op restitutie. Daarnaast worden de gemaakte administratiekosten bij een annulering van jouw tickets, of als een voorstelling door ‘derden’ wordt geannuleerd,  niet geretourneerd.

Gereserveerde kaarten die niet worden afgehaald
Niet afgehaalde gereserveerde kaarten, worden vanaf 24 uur voor aanvang van de voorstelling vrijgegeven voor verkoop.

Weet waar je koopt
Kom niet voor verrassingen te staan en koop jouw kaarten altijd bij het theater of bij een ander erkend verkooppunt.

Rolstoelplaatsen reserveren
Het aantal rolstoelplaatsen is beperkt. Het reserveren van rolstoelplaatsen kan niet via de website, maar wel telefonisch via 0527-760 620 of per mail kassa@theater-voorhuys.nl.

Groepsreserveringen
Voor groepsreserveringen (vanaf 20 personen) kun je contact opnemen via 0527-760 621 of via zakelijk@theater-voorhuys.nl.