Veelgestelde vragen

Hieronder staat een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag (of een vraag die er op lijkt) er niet tussen, neemt u dan contact op met de kassa via 0527-760620 of vul onderstaand contactformulier in.

Mijn account

Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat moet ik doen?
Klik op 'Inloggegevens vergeten?' op onze homepage. U vult uw e-mailadres in en uw gegevens worden u toegestuurd.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres en/of wachtwoord?
Log in met uw bestaande gebruikersnaam en wachtwoord, vervolgens kunt u bij uw persoonlijke gegevens uw wachtwoord veranderen.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van Theater 't Voorhuys?
Hiervoor kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief en servicemail. U kunt uw communicatievoorkeuren en genrevoorkeuren aangeven in uw account. Nog geen account? Dan kunt u er hier een aanmaken.

Bestellen

Hoe bestel ik kaarten?
Klik hier voor meer uitleg over het online bestellen van kaarten. 

Hoe bestel ik een inleiding/nagesprek?
Nadat u een voorstelling in uw winkelmandje heeft geplaatst en deze vervolgens bestelt, krijgt u automatisch de mogelijkheid om extra's zoals inleidingen bij te bestellen.

Hoe bestel ik een restaurant- of eetcaféarrangment/verrassingslunch?
Nadat u een voorstelling in uw winkelmandje heeft geplaatst en deze vervolgens bestelt, krijgt u automatisch de mogelijkheid om een arrangement bij te bestellen. Indien deze optie niet zichtbaar is, is er op deze dag geen arrangement te bestellen of is restaurant 't Voorhuys volgeboekt. De website berekent geen kosten, u betaalt het arrangement op de avond zelf bij het restaurant.

Hoe kan ik inloggen?
Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in bij 'Mijn Theater' op onze homepage. Wanneer u nog geen account heeft, dan dient u eerst een account aan te maken. Klik hiervoor op de button ‘Maak een account aan’.

Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?
Als u een bevestigingsscherm heeft gezien en een bevestigingsmail heeft ontvangen dan kunt u ervan uitgaan dat uw bestelling gelukt is.

Ik wil mijn bestelling in mijn winkelmandje wijzigen
In plaats van 'bestellen' in uw winkelmandje, kunt u 'bekijk/wijzig' aanklikken. Bent u al verder in het bestelproces? Klik dan rechtsboven op 'bestelling annuleren'. U kunt dan terug naar het winkelmandje en de specifieke voorstelling verwijderen. Let op: u bent dan wel de stoelkeuze kwijt voor de reeds bestelde voorstellingen.

Kan ik zelf stoelen kiezen?
Ja, voor de meeste voorstellingen kunt u zelf uw stoelen kiezen door op de button ‘Zelf stoelen selecteren’ te klikken. Indien u ons systeem de beste plaatsen wilt laten kiezen, klikt u op de button ‘Automatische plaatsing’. In de kleine zaal en enkele voorstellingen in de theaterzaal hanteren wij 'vrije zit'. Hier is geen stoelkeuze mogelijk. Op deze manier garanderen wij een prettige zaalverdeling voor zowel de artiest als onze gasten.

Waar kan ik de zaalplattegrond van de grote zaal bekijken?
U kunt de zaalplattegrond van de grote zaal kunt u hier terugvinden. 

Ik krijg een foutcode als ik probeer te bestellen
Probeert u het éénmaal opnieuw, soms is het namelijk een tijdelijk probleem. Mocht u nog steeds niet kunnen bestellen neemt u dan contact op met de kassa op 0527-760620 of via kassa@theater-voorhuys.nl.
Let op! Als u probeert te bestellen voor het nieuwe seizoen voordat de kaartverkoop is begonnen, krijgt u na inloggen de mededeling vanaf wanneer u wél kunt bestellen. Probeert u het op of na deze datum nog een keer.

Ik wil graag contant betalen, kan dat?
Dit is mogelijk aan de kassa, indien u uw bestelling doet via het schriftelijke bestelformulier of indien u telefonisch reserveert. U ontvangt binnen vier weken na uw bestelling een factuur en heeft vervolgens twee weken de tijd om het totaalbedrag contant aan de balie te voldoen. 

Ik wil betalen met een cadeaubon, kan dat?
Met de nationale PODIUM Cadeaukaart kunt u zowel aan de kassa als online betalen.  

Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?
Wanneer u via iDeal betaalt wordt het bedrag van uw rekening afgeschreven zoals u dat met uw eigen bank heeft afgesproken.  

Wilt u rolstoelplaatsen reserveren?
Neem dan contact op met de kassa via 0527-760620.

Kan ik de theaterbrochure ook online bekijken?
Klik hier om onze theaterbrochure '16/'17 online te bekijken.

Toegankelijkheid van de website

De website loopt vast, wat nu?
Sluit uw browser en open de website opnieuw. Het kan een tijdelijk probleem zijn. Als het een blijvend probleem is, neem dan contact op met de kassa via 0527-760620. Tijdens de voorverkoop kan het zijn dat u in een wachtrij terecht komt. Dit betekent dat er op dat moment veel gasten op onze website zijn. Houdt dan uw browser juist geopend, zo houdt u uw plek in de wachtrij en komt u vanzelf op de website terecht.

Hoe vind ik snel iets op de site?
Via de agenda kunt u voorstellingen zoeken op genre of datum. Vervolgens krijgt u, naargelang uw keuze, een overzicht van alle voorstellingen en concerten die in Theater 't Voorhuys te zien zijn. Als u doorklikt komt u op de voorstellingspagina met achtergrondinformatie met daarbij vaak beeld- of geluidsfragmenten, alle speeldata en toegangsprijzen. Natuurlijk kunt u ook in de zoekbalk een woord ingeven.

Ik kan de tekst niet lezen, de letters zijn te klein
Als u met Internet Explorer, Google Chrome of Mozilla Firefox de site bekijkt, kunt u het lettertype vergroten/verkleinen door de ctrl-toets ingedrukt te houden en tegelijkertijd met uw muiswieltje te scrollen. Dit kan tevens door de ctrl-toets ingedrukt te houden en tegelijkertijd op de + of - toets te drukken.

Contactformulier

Gebruik onderstaand formulier voor vragen of opmerkingen.
U krijgt dan zo spoedig mogelijk van ons een antwoord.

Contactformulier

Gebruik onderstaand formulier voor vragen of opmerkingen.
U krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.

Winkelmandje

U heeft geen voorstellingen in uw winkelmandje.

Er is iets misgegaan met het laden van dit evenement. Probeer het later nogmaals.